1. Покупець має право відмовитися від товару в будь-який час до моменту його передачі.
2. Товар належної якості, після його отримання покупцем, поверненню (обміну) не підлягає.
3. В разі виявлення товару неналежної якості покупцем після його отримання, покупець зобов’язаний невідкладно повідомити про це інтернет-магазин, повідомивши номер замовлення та за можливості надіславши фото неякісного товару.
4. В разі обгрунтованості вимог покупця продавець за бажанням покупця за власний рахунок здійснює:
- обмін товару неналежної якості, за наявності, на аналогічний, належної якості;
- повернення вартості неякісного товару.
5. Повернення/обмін товару неналежної якості здійснюється покупцем способом, аналогічним придбанню товару або іншим способом, додатково узгодженим між покупцем та інтернет-магазином за рахунок інтернет-магазину.
6. При поверненні товару неналежної якості інтернет-магазин повертає кошти в розмірі вартості такого товару протягом 7 робочих днів після отримання інтернет-магазином повернутого товару.